لوگو تیم‌های فوتبال شاغل در لیگ‌های ایران سال ۱۳۹۵

چندیست که همکاران من در جنگل در حال کار بر روی نسخه تازه سایت وارش اسپرت (هواداران داماش گیلان) هستند. نسخه آزمایشی این سایت در روز جشن شش سالگی وارش اسپرت توسط من معرفی شد.

یکی از ویژگی‌های این سایت نمایش آمار و ارقام مرتبط با تیم‌ها و بازی‌هایشان در لیگ‌های معتبر ایران است. ما برای بالا بردن تجربه کاربری و همچنین ایجاد یک رابط کاربری خوب تصمیم گرفتیم که کلیه تیم‌های موجود در سایت به غیر از نام‌شان، بر اساس لوگوشون نیز قابل تشخیص باشند.

در ابتدای امر این کار بسیار ساده به نظر می‌رسید ولی پس از اتمام جمع‌آوری و بهینه‌سازی لوگوهای لیگ برتر متوجه شدیم که برای جمع‌آوری نماد تیم‌های شاغل در دسته‌های اول و دوم به شدت دچار مشکل هستیم. متاسفانه ما نتونستیم مرجع کاملی پیدا کنیم که در اون تمامی لوگوها با سایز و فرمت مناسب موجود باشد. در نتیجه مجبور شدیم که خودمون آستین بالا بزنیم و همچین مرجعی رو آماده کنیم.

پس از اینکه ما این تصاویر رو در پروژه استفاده کردیم من تصمیم گرفتم که این مجموعه رو اینجا هم منتشر کنم تا دیگران هم بتونن از اون استفاده کنند. پکیج پیش‌رو لوگو ۶۷ تیم شاغل در لیگ‌های فوتبال ایران (از لیگ برتر تا دسته دوم) است که با فرمت PNG و سایز ۵۱۲ در ۵۱۲ جمع آوری و اصلاح شده است.

تیم‌های موجود در این پکیج به ترتیب حروف الفبا:

برای مشاهده نماد هر یک از تیم‌ها می‌تونید روی اسم هر باشگاه کلیک کنید و یا کل بسته رو به صورت فشرده شده و یکجا از اینجا دریافت کنید.

در ضمن من استیکر تلگرامی با همین نمادها ساختم که از اینجا در تلگرام قابل نصب است.

چیز عجیبی که در هنگام پیدا کردن این لوگوها بهش برخوردیم این بود که تعداد زیادی از این باشگاه‌های به اصطلاح حرفه‌ای حتی یک سایت ندارند که لوگوشون در اون موجود باشه! ما به مدیران این دسته از باشگاه‌ها پیشنهاد می‌کنیم که در این مورد حتما اقدام کنند و ده‌ها سال از دنیا عقب نباشند و هواداراشون رو بیش از این زجر ندن!

7 دیدگاه‌ “لوگو تیم‌های فوتبال شاغل در لیگ‌های ایران سال ۱۳۹۵

  1. آقا واقعا دستت درد منم کارم صفحه آرائی روزنامه هست و دقیقا برای یک هفته نامه ورزشی به لوگو تیم های داخلی نیاز داشتم که تقریبا کامل و به روز ترینشون پک شما بود …. یک دنیا از شما متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *